نمایش خبر

بیمه
سود بیمه دی در 6 ماهه‌ نخست سال جاری، دو برابر شده است/ارتقا بهره وری در بیمه دی
مدیرعامل شرکت بیمه دی در اجلاس سراسری مدیران این شرکت با بیان اینکه رشد شاخص‌های کلیدی بیمه دی، ماحصل افزایش بهره‌وری در شرکت بیمه دی بوده است ، گفت: سود شرکت بیمه دی در 6 ماه نخست سال جاری، دو برابر مدت مشابه طی سال گذشته بوده است.
جمعه، 26 آبان 1402 - 10:05
بیمه دی در شاخص حق بیمه‌ تولیدی در بین ۳ شرکت اول قرار دارد
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی اعلام کرد: بیمه دی در شاخص حق بیمه‌ی تولیدی در بین ۳ شرکت اول قرار دارد و نرخ رشد شاخص‌های اساسی بیمه دی در نیمه‌ اول سال جاری، بسیار مثبت بوده است.
جمعه، 26 آبان 1402 - 10:02
افق سرآمدی بیمه دی در صنعت بیمه، دفاع از حقوق بیمه‌‌شدگان است
معاون رئیس‌جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی تاکید کرد: توفیقات روزافزون و پیاپی بیمه دی، موجب ارتقاء سطح توقعات بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شده و افق مورد انتظار از بیمه دی، سرآمدی این شرکت در صنعت بیمه و دفاع از ...
جمعه، 26 آبان 1402 - 09:54
افزایش رضایتمندی جامعه‌ی ایثارگری از خدمات بیمه دی مشهود است
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ی شرکت‌های بیمه‌، صیانت از حقوق بیمه‌شدگان است، گفت: افزایش رضایتمندی جامعه‌ی ایثارگری از خدمات بیمه دی مشهود است.
جمعه، 26 آبان 1402 - 09:47
نرخ رشد شاخص‌های اساسی بیمه دی در نیمه اول سال جاری بسیار مثبت بود
رئیس کل بیمه مرکزی با حضور در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی که در اصفهان برگزار شد، نرخ رشد شاخص های اساسی این شرکت را در نیمه اول سال جاری بسیار مثبت ارزیابی کرد.
پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 14:40
بازده سرمایه در گردش بیمه ملت رشدی حدود شش برابری داشت
بیمه ملت در سال جاری با عملکرد قابل قبول خود در شش ماهه نخست امسال، رشد 263 درصدی سود سازی را تجربه کرد و سود عملیاتی این شرکت رشدی 422 درصدی داشته است.
پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 14:19
مصمم هستیم سرمایه بیمه سرمد به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش یابد
در مراسمی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه سرمد با افتاح شعبه این شرکت در اصفهان گفت: مصمم هستیم سرمایه شرکت را به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.
پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 14:12
بیمه البرز رتبه اول تولید حق بیمه در رشته های زندگی و آتش سوزی را از آن خود کرد
مدیرعامل شرکت بیمه البرز در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب این شرکت که با حضور رییس کل بیمه مرکزی،مدیران و روسای شعب بیمه البرز برگزار شد،کسب رتبه اول این شرکت در ظرفیت مجاز نگهداری ریسک در بین شرکت های بیمه خصوصی، اظهارداشت: کسب این رتبه می توان...
پنجشنبه، 25 آبان 1402 - 14:06
خدمت به فرهنگیان رسالت مهم بیمه دانا است
نشست تخصصی "بررسی راهکارهای توسعه خدمات بیمه فرهنگیان، ارتقای کیفیت و رفع چالش‌ها" با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد.
چهارشنبه، 24 آبان 1402 - 13:26
بررسی راه های ارزش آفرینی پایدار و مشتری مداری بیمه دی در اجلاس اصفهان
اجلاس سراسری مدیران بیمه دی روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان ماه با هدف پایش برنامه عملیاتی و گزارش هفت ماهه فروش شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب شرکت بیمه دی در اصفهان آغازبکار کرد.
چهارشنبه، 24 آبان 1402 - 12:50
صفحه 4 از 24ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها   
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا