نمایش خبر

خدمت به فرهنگیان رسالت مهم بیمه دانا است
 

خدمت به فرهنگیان رسالت مهم بیمه دانا است

نشست تخصصی "بررسی راهکارهای توسعه خدمات بیمه فرهنگیان، ارتقای کیفیت و رفع چالش‌ها" با حضور مدیران ارشد بیمه دانا و آموزش و پرورش در بوشهر برگزار شد.
چهارشنبه، 24 آبان 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز ، در این نشست تخصصی، دکتر احمدجوادی پور قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، ضمن ابراز خرسندی از تمدید دوباره‌ی قرارداد این شرکت با آموزش و پرورش، ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به قشر فرهیخته فرهنگیان را افتخار بزرگی برای بیمه دانا عنوان و تاکید کرد: فرهنگیان نقش مهمی در رشد و بالندگی آینده‌سازان میهن اسلامیان عهده‌دار هستند، لذا همکاری و خدمت‌رسانی به ایشان، علاوه بر ایفای رسالت مهم اجتماعی، باعث افتخار و سربلندی این شرکت در صنعت بیمه است.
ایشان همچنین ضمن تقدیر از همکاران شعبه بوشهر بیمه دانا، تداوم خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به فرهنگیان استان بوشهر را خواستار شد.
در این جلسه، محسن رضایی رییس شعبه بوشهر و بهادر بهزادی رئیس شعبه عسلویه بیمه دانا نیز به طور جداگانه، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های شعب تحت سرپرستی خود ارائه و استمرارِ خدمات‌دهی مطلوب به فرهنگیان استان را مورد تاکید قرار دادند.
در ادامه این جلسه پس از قدردانی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از خدمات ارزنده بیمه دانا به فرهنگیان این استان، رییس اداره تعاون آموزش و پروش استان بوشهر و نیز چند تن از کارشناسان درخصوص راهکارهای توسعه خدمات بیمه‌ای فرهنگیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

تصاویر
  • خدمت به فرهنگیان رسالت مهم بیمه دانا است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا