نمایش خبر

(آرشیو ماه دی 1400)
رمزارزها همچنان در مسیر کاهش قیمت
رصد بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد، روند کاهشی قیمت رمزارزها همچنان تداوم دارد.
چهارشنبه، 29 دی 1400 - 16:41
اولین جشنواره ورزشی صنعت بیمه برگزار می شود
نشست شورای توسعه ورزش صنعت بیمه به منظور برنامه‌ریزی مسابقات ورزشی این صنعت تحت عنوان جشنواره ورزشی صنعت بیمه در محل بیمه مرکزی برگزار شد.
چهارشنبه، 29 دی 1400 - 16:32
رئیس کل بانک مرکزی در نشست با اساتید اقتصادی: کنترل تورم و تحول نظام بانکی را با جدیت پیگیری می کنیم
رییس کل بانک مرکزی در جمع صاحبنظران و اساتید اقتصاد با تاکید بر لزوم تحول در نظام بانکی و کنترل تورم گفت: اصلاح قوانین و مقررات بانکی در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانک ها در دستور کار جدی بانک مرکزی است.
چهارشنبه، 29 دی 1400 - 16:27
تاکید بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به جامعه‌ی معزز ایثارگری در نشست هم اندیشی بیمه دی و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح
نشست هم اندیشی بیمه دی و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح، در راستای ارتقای کیفیت ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.
یکشنبه، 26 دی 1400 - 23:31
با حکم وزیر اقتصاد حسن شریفی مدیر عامل بیمه ایران شد
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی احکام جداگانه ای حسن شریفی را به سمت مدیرعامل بیمه ایران و داریوش محمدی و سید محمدناصر مبرقعی را به سمت اعضای هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.
یکشنبه، 26 دی 1400 - 23:28
تشكر دكتر غلامرضا سلیمانی از مدیران و فعالان صنعت بیمه كشور
به نام پروردگار جان ها برقراری امنیت روانی و گسترش رفاه اجتماعی در گرو افزایش ضریب نفوذ بیمه است و حفظ توازن در این عرصه، ماموریتی خطیر به شمار می رود که بخش مهمی از آن در قانون اساسی بر عهده صنعت بیمه گذاشته شده است. همانگونه که شما مدیران، متول...
یکشنبه، 26 دی 1400 - 23:23
معاونان جدید ارزی، نظارت و بین‌الملل بانک مرکزی منصوب شدند
علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در احکامی جداگانه‌، افشین خانی را به سمت معاون ارزی، ابوذر سروش را به سمت معاون نظارت و محسن کریمی را به سمت معاون بین‌الملل بانک مرکزی منصوب کرد.
یکشنبه، 26 دی 1400 - 23:13
حذف ارز ترجیحی تکلیف قانونی دولت است/ مدافع متناسب‌سازی عادلانه حقوق‌ها هستیم
سخنگوی دولت با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی تکلیف قانونی دولت است و دولت متعهد به اجرای قانون است، در عین حال تأکید کرد: معیشت و حفظ قدرت خرید مردم خط قرمز دولت است و رییس‌جمهور تأکید دارد بدون درنظرگرفتن راهکارهای کارآمد حمایتی اقدامی در این زمینه نشود...
ﺳﻪشنبه، 21 دی 1400 - 15:16
حرکت آرام و رو به عقب دلار در صرافی‌های بانکی
نرخ دلار امروز (سه‌شنبه، ۲۱ دی‌ماه) در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۶ هزار و ۷۱۷ تومان معامله شد. آخرین بار خرداد ماه امسال دلار در کانال ۲۶ هزار تومان قرار داشت.
ﺳﻪشنبه، 21 دی 1400 - 15:08
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 750.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
ﺳﻪشنبه، 21 دی 1400 - 14:57
صفحه 1 از 3ابتدا   قبلی   [1]  2  3  بعدی   انتها   
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا