نمایش خبر

(آرشیو ماه اردیبهشت 1401)
زمان ثبت نام جاماندگان یارانه مشخص شد
سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 01:24
معاون اشخاص بیمه دی دبیرکارگروه درمان سندیکا شد
سجاد رامندی عضو هیات عامل و معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی به عنوان دبیر کارگروه درمان سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 01:19
با افزایش نظارت موثر، دخالت های نهاد ناظر در فضای كسب و كار بیمه به حداقل خواهد رسید
مأموریت اصلی بیمه مرکزی، نظارت بر عملکرد صنعت بیمه و ارائه راهکارهای توسعه ای و همچنین استیفای حقوق بیمه گران و بیمه گذاران است.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 01:17
حذف امضاهای طلایی با راه‌اندازی «پنجره واحد خدمات دولت هوشمند»
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه واحد خدمات دولت هوشمند در آستانه بهره‌برداری است، شفافیت، حذف امضاهای طلایی، مردمی شدن دولت و تسهیل کار مردم از مزیت‌های آن برشمرد.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 01:12
عبدالملکی جزییات واریز کمک معیشتی فروردین برای متقاضیان تجدیدنظر را تشریح کرد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فهرست افرادی که تا فروردین ماه یارانه دریافت می کردند اما به خاطر قرار گرفتن در دهک دهم یارانه آنها حذف شده و درخواست بررسی داده بودند، در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفت تا کمک معیشت برای آنها واریز شود.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 01:09
سود سهام عدالت جاماندگان سال ۹۹ هفته آینده واریز می‌شود
مدیر فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به نخستین زمان واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال 99 اشاره کرد و گفت: مشمولان این سهام تا ۳۰ اردیبهشت ماه می توانند مشخصات خود را در سایت ارسال کنند و سود آنها در ۳۱ اردیبهشت ماه واریز خواهد شد.
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 - 01:04
نحوه جدید پرداخت چک برگشتی
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: اگر چک فردی برگشته خورده باشد، مبلغ مورد نظر از همه حساب‌های شخص در همان بانک برداشت می‌شود.
جمعه، 16 اردیبهشت 1401 - 23:54
عید فطر، شکرانه یک ماه بندگی
عید سعید فطر هنگامه شکرانه یک ماه عیادت بندگان مخلص در درگاه رحمت الهی است و امروز (سه شنبه ) در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد نماز عید این فریضه الهی با حضور گسترده مردم اقامه شد.
چهارشنبه، 14 اردیبهشت 1401 - 02:48
کارگروه تخصصی فین‌تک‌ها تشکیل شود/ رونمایی از سندباکس بانک مرکزی
رئیس بانک مرکزی با اعلام اینکه پس از تعطیلات عیدفطر از «سندباکس» رونمایی می‌شود، درخواست کرد تا برای رفع موانع فین‌تک‌ها (فناوری مالی) کارگروه تخصصی با محوریت شرکت ملی انفورماتیک، بانک مرکزی و فین‌تک‌ها تشکیل شود.
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 - 01:51
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد: صدور ۷ هزار میلیارد تومان ضمانت‌ برای شرکت‌های دانش بنیان
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از صدور ۷ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش بنیان با حمایت این صندوق خبر داد.
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 - 01:46
صفحه 1 از 2ابتدا   قبلی   [1]  2  بعدی   انتها   
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا