نمایش خبر

 افزایش ۵۸۹۰ واحدی شاخص بورس تهران/ شاخص کل ۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد
 

افزایش ۵۸۹۰ واحدی شاخص بورس تهران/ شاخص کل ۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۵۸۹۰ واحد معادل ۰.۲۹ درصد رشد کرده و به رقم ۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد رسید.
شنبه، 22 مهر 1402 | Article Rating

به گزارش خبرنگار توانگر نیوز از بورس اوراق بهادار، امروز شنبه (۲۲ مهر) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با کاهش ۲۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۲۰۰ واحدی در ارتفاع ۶۹۰ هزار و ۲۰۳ واحدی ایستاد.

همچنین شاخص هم‌وزن با افزایش ۴۴۴۶ واحد به رقم ۶۹۰ هزار و ۴۲۳ واحد رسید. ارزش بازار در بورس اوراق بهادار تهران به بیش از ۷ میلیون و ۸۰ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌ گران امروز بیش از ۶.۵ میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۵۷ هزار معامله و به ارزش ۳ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز سبز شدند، ولی میزان افزایش شاخص‌ها زیر یک درصد بود. شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۲۹ درصد افزایش یافت، این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۶۵ درصد افزایش یافتند، شاخص آزاد شناور ۰.۳۱رشد کرد شاخص بازار اول بورس ۰.۳۹درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس ۰.۱۹ درصد افزایش یافت.

امروز نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی پردیس و بانک پاسارگاد به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشته‌اند و نماد فولاد مبارکه بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشت.

 

تصاویر
  •  افزایش ۵۸۹۰ واحدی شاخص بورس تهران/ شاخص کل ۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۹۵۷ واحد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا