نمایش خبر

نمایشگاه بورس، بانک، بیمه اینوکس 2023 کیش آغاز بکار کرد
 

نمایشگاه بورس، بانک، بیمه اینوکس 2023 کیش آغاز بکار کرد

با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و فرصت‌های سرمایه گذاری کیش اینوکس 2023 رسماً آغاز بکار کرد.
ﺳﻪشنبه، 16 آبان 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز،  کیش اینوکس 2023 از دوشنبه تا پنجشنبه این هفته به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد و در مجموع اینوکس، کانون گسترش ارتباطات تجاری و اقتصادی بنگاه های اقتصادی و فرصتی نو برای بازنگری روند گذشته و ترسیم چشم‌اندازهای جدید در این حوزه است..

 بر اساس اعلام مسئولان برگزاری کیش اینوکس، در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان حدود ۳۰ نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف بازار سهام، بازار ارز، بانکداری، بیمه، مسکن، تجارت آزاد و مناطق آزاد تجاری، سرمایه‌گذاری، روش‌های نوین تامین مالی، انتشار اوراق بدهی، خصوصی‌سازی و... در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و فرصت‌های سرمایه گذاری با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی هر سال برگزاری می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های صنعت سرمایه گذاری، پول و سرمایه، بیمه ها، بانک ها، شرکت های حوزه ساخت و ساز  و شرکت های بورسی حضوری فعال دارند و در این پهار روز آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدیدکنندکان قرار می دهند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با حضور و حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از 15 تا 18 آبان 1402 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور به حساب می‌آید با نام تجاری «کیش اینوکس» شناخته و با حضور شرکت های داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در سالن A محل نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش در حال برگزاری است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه 17 تا 22 خواهد بود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز پنل ها ومیزگردهای تخصصی و علمی با حضور متخصصان و اقتصاددانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

تصاویر
  • نمایشگاه بورس، بانک، بیمه اینوکس 2023 کیش آغاز بکار کرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا