نمایش خبر

سود شرکت بیمه دی در 6 ماهه نخست امسال دو برابر شده است
 

سود شرکت بیمه دی در 6 ماهه نخست امسال دو برابر شده است

معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی با بیان اینکه مجموع سود این شرکت در ۶ ماهه نخست امسال ۶۴۷ میلیارد تومان بوده است، گفت: در مقایسه با کل سود سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه دی که ۳۲۳ میلیارد تومان بود، سود بیمه دی 2 برابر افزایش یافته است.
چهارشنبه، 10 آبان 1402 | Article Rating

سود شرکت بیمه دی در 6 ماهه نخست امسال دو برابر شده است

به گزارش پایگاه خبری توانگرنیوز، بهروز قزلباش درباره عملکرد این شرکت در نیمه نخست سال جاری اظهارداشت: ما در ۶ ماهه نخست سال جاری، سود خوب و قابل ملاحظه‌ای کسب کردیم و مجموع سود حاصله برای ۶ ماهه نخست امسال ۶۴۷ میلیارد تومان بوده است.

وی یادآورشد: راه اندازی سامانه آنلاین خسارت خودرو و درمان، سامانه صدور آنلاین بیمه نامه‌های بدنه خودرو و بازدید آنلاین از دیگر اقدامات شرکت بیمه دی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری است و در مجموع موفق شدیم که برنامه فروش الکترونیکی بیمه دی را در ۱۳ محصول بیمه‌ای عملیاتی کنیم.

معاون مالی و اقتصادی شرکت بیمه دی درخصوص فروش و بازاریابی این شرکت بیان کرد: در حوزه فروش و بازاریابی که مهمترین موضوع شرکت در سال ۱۴۰۲ است، در سال جاری یکی از مهمترین برنامه‌های فروش بیمه دی افزایش فروش‌ در بخش های مختلف بیمه به غیر از قرارداد درمان بنیاد شهید است.

قزلباش افزود: از جمله برنامه‌های ما در حوزه فروش این است که رویکرد فروش همچنان خرده فروشی و تقویت فروش بیمه‌های زندگی باشد، زیرا که اعتقاد داریم سود شرکت از طریق افزایش خرده فروشی محقق می‌شود.

به گفته  این مقام مسئول در شرکت بیمه دی، به همین دلیل اقداماتی از جمله برگزاری مسابقات و کمپین‌های فروش و نیز اقدامات لازم برای پوشش محصولات جدید بیمه‌ای در این شرکت اجرایی شده و جلسات مستمری با شبکه فروش به صورت ماهانه و فصلی برگزار می‌شود و در این راستا باشگاه نمایندگان بیمه دی را با ارائه خدمات مختلف راه اندازی کردیم.

قزلباش درباره هدفگذاری در سال جاری گفت: هدفگذاری ما در سال ۱۴۰۲ شرکت بیمه دی این است که ما به ۶۴۰۰ میلیارد تومان فروش علاوه بر حق بیمه قرارداد بنیاد شهید برسیم و بررسی های انجام شده نشان می دهد که بیش از ۵۰ درصد از بودجه سالانه بیمه دی در ۶ ماهه محقق شده است.

تصاویر
  • سود شرکت بیمه دی در 6 ماهه نخست امسال دو برابر شده است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا