نمایش خبر

رئیس کل بیمه مرکزی: اطمینان خاطر مردم ، وظیفه مهم صنعت بیمه است
 

رئیس کل بیمه مرکزی: اطمینان خاطر مردم ، وظیفه مهم صنعت بیمه است

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ارائه اطمینان به مردم، ماموریت دشواری است که صنعت بیمه برعهده دارد و برای تحقق این هدف باید ساختاری متناسب با فضای نوین، طراحی کنیم.
دوشنبه، 24 مهر 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز، رئیس کل‌ بیمه مرکزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت ؛ اجرای تکالیفی که دولت در سند تحول خود برای صنعت بیمه تعیین کرده است ، مستلزم تعریف و تبیین فرایندهای آسان‌تر ، ایجاد ساختارهای متناسب و آموزش است که همه اینها در برنامه های کلان پیش بینی شده است.

مهندس مجید بهزادپوربا اشاره به مهمترین محورهای عملکردی صنعت بیمه در دولت سیزدهم از راه اندازی محصول تکافل و صدور مجوز فعالیت به چهار شرکت بیمه ای در این زمینه ، به عنوان یکی از برنامه اصلی صنعت نام برد که فرایند های اجرایی آن از سال ۱۳۸۶ شروع شده بودو افزود؛ یکی از محاسن اجرای این پروژه را برقراری ارتباط با کشورهای اسلامی است.
رئیس شورای عالی بیمه از پوشش بیمه ای راهپیمایان اربعین حسینی در راستای ارائه پوشش های سهل و ارزان، به عنوان یکی دیگر از خدمات بیمه ای در چند سال گذشته یاد کردو گفت؛ برنامه ریزیهای لازم برای ارائه این خدمات در سال جاری نیز درحال انجام است.

بهزادپوردر بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی ساختمان اشاره و تصریح کرد؛ با تصویب این قانون تا کنون بیش از ۲۶میلیون و پانصد هزار نفر تحت پوشش این صندوق قرار گرفته اند.

وی با تاکید براین نکته که هدف صنعت بیمه ارائه خدمات مناسب به مردم است گفت ؛ برای برطرف شدن برخی از خلا های درمانی در کشور ، پوشش بیمه ای برای درمان تکمیلی در نظر گرفته شده است که هرچند در عملیات بیمه گری مرتبط زیان ده است ولیکن با نگاه ارائه خدمت مناسب به مردم این خدمت در صنعت بیمه متوقف نشده است.

مهندس بهزادپور از سرمایه گذاری برای ارائه خدمات بروز و ساده در حوزه بیمه های شخص ثالث با تعریف پروژه هایی مانند کروکی آنلاین خبر داد و افزود؛ با اجرای این برنامه هم اطلاعات دقیق کامل می شود.و هم ارائه خدمات بیمه ای سریعتر انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی محصول بیمه تکمیلی بازنشستگی و اجرای آن توسط یکی از شرکت‌های بیمه ای با عدد و زمانِ کم یاد و اضافه کرد؛ با اجرای این طرح کمک شایان توجهی به جامعه کارگری و کارمندی خواهد شد.

بهزادپور در خاتمه سخنان خود با تاکید براینکه سرمایه گذاری بالِ دوم ارائه خدمات توسط صنعت بیمه است ، گفت : جهت گیری صنعت بیمه در رویکرد جدید بر مشارکت در طرحهایی است که مستقیما برای مردم عملیاتی می شود.

تصاویر
  • رئیس کل بیمه مرکزی: اطمینان خاطر مردم ، وظیفه مهم صنعت بیمه است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا