نمایش خبر

حضور بیمه کوثر و بانک صادرات در دهمین نمایشگاه رویداد کیش اینوکس
 

حضور بیمه کوثر و بانک صادرات در دهمین نمایشگاه رویداد کیش اینوکس

بیمه کوثر و بانک صادرات ایران با حضور در دهمین دوره رویداد کیش اینوکس از تاریخ 15 لغایت 18 آبان میزبان فعالان اقتصادی است.
یکشنبه، 14 آبان 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز، نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با عنوان کیش اینوکس یکی از بزرگترین رویدادهای اقتصادی کشور است که از آبان ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می گردد.

بیمه کوثر با توجه به اهداف خود در راستای نوآوری، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، هوشمندسازی و هم‌گام با محورهای همایش همچون توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم و تنظیم‌گری و نظارت هوشمند و در مسیر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید، در این دوره از رویداد حضور خواهد داشت.

 در این نمایشگاه که با حضور 220 شرکت از جمله بانک‌ها، بیمه‌ها، گروه‌های مالی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ناشران بورسی و سازمان بورس اوراق بهادار و اصحاب رسانه‌های تخصصی بازار سرمایه برگزار می‌شود، فرصت مهمی برای ارائه آخرین دستاوردهای نوین در عرصه تامین مالی و پشتیبانی از توسعه صنعتی، تولید و اشتغال در کشور است.

بانک صادرات ایران همچون سنوات گذشته با همراهی شرکت‌های تامین سرمایه سپهر، کارگزاری بانک صادرات ایران، بیمه سرمد، واسپاری سپهر صادرات، پرداخت الکترونیک سپهر، صرافی سپهر صادرات، سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات و حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران با محصولات و خدمات نوینی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

این بانک در روز سه شنبه 15 آبان‌ماه سال جاری از ساعت 9:30 الی11، نشست تخصصی «معرفی ظرفیت‌ها و محصولات نوین بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری دیجیتال» را در سالن خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد کرد.

بیمه کوثر در ایام برگزاری این رویداد در مکان ورودی A  غرفه 12 از ساعت 17 الی 22 در فضایی تعاملی پذیرای همه شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان حاضر است.

تصاویر
  • حضور بیمه کوثر و بانک صادرات در دهمین نمایشگاه رویداد کیش اینوکس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا