نمایش خبر

تولید علم و دانش برای ایجاد مزیت رقابتی مهم ترین اولویت بیمه دی است
 

تولید علم و دانش برای ایجاد مزیت رقابتی مهم ترین اولویت بیمه دی است

اولین نشست کمیته پژوهشی بیمه دی با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد در این نشست مدریعامل بیمه دی تاکید کرد: بیمه دی باید با تولید علم و دانش در پی ایجاد مزیت رقابتی باشد.
چهارشنبه، 17 آبان 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز، طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه دی با تأکید بر دانش‌محوری در مدیریت بیمه دی اظهار کرد: در زمینه‌ی دانش، قائل به پژوهش‌هایی هستیم که بتواند مسائل و چالش‌های روز را حل نماید. می‌بایست شرکت بیمه دی را به سمتی سوق داد تا به عنوان یکی از شرکت‎‌های برتر در زمینه‌ی تولید دانش در کشور مطرح گردد.

موهبتی همچنین افزود: در دنیای پر تحول امروز، اگر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به دنبال نوآوری از طریق تولید دانش نباشند، شکست خواهند خورد. از این رو، شرکت بیمه دی نیز می‌باید با تولید علم و دانش در پی ایجاد مزیت رقابتی باشد. موهبتی اظهار امیدواری کرد؛ با بهره‌گیری از دانش جوانان مستعد و اندیشه‌های نو، در راستای تحول و نیل به اهداف شرکت گام‌های مؤثری برداشته شود.
گفتنی است کمیته پژوهشی بیمه دی با دستور مدیرعامل و با هدفِ استقرارِ نظام‌مندِ دانش‌ محوری و دانش پژوهی در شرکت بیمه دی تشکیل شده است و اعضاء آن در تلاش‌اند تا اهداف مذکور در همه ارکان شرکت گسترش یابد.

تصاویر
  • تولید علم و دانش برای ایجاد مزیت رقابتی مهم ترین اولویت بیمه دی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا