نمایش خبر

امروز در مرحله‌ نیمه‌ نهایی مسابقات فوتسال صنعت بیمه تیم دی به مصاف تیم بیمه سرمد می رود
 

امروز در مرحله‌ نیمه‌ نهایی مسابقات فوتسال صنعت بیمه تیم دی به مصاف تیم بیمه سرمد می رود

در نهمین روز از مسابقات فوتسال صنعت بیمه، به میزبانی شرکت بیمه دی چهار بازی برگزار شد و تیم فوتسال بیمه دی حریف خود را 6 بر 5 شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.
چهارشنبه، 01 آذر 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ روز گذشته  چهار بازی از رقابت‌های فوتسال در چارچوب المپیاد ورزشی صنعت بیمه برگزار شد که طی آن، تیم بیمه تعاون 1 بر صفر تیم بیمه آسیا را شکست داد، سپس تیم بیمه کوثر 5 بر 3 تیم بیمه ایران را در ضربات پنالتی مغلوب خود کرد.

پس از آن تیم بیمه سرمد نیز، 3 بر صفر از سد بیمه البرز گذشت و در آخر هم، تیم بیمه مرکزی بازی خود در برابر تیم بیمه دی را، طی ضربات پنالتی و با نتیجه‌ی 5 بر 6 به این تیم واگذار کرد.

گفتنی است؛ امروز در اولین روز از آذرماه 1402 ، مرحله‌ نیمه‌ نهایی این دوره از مسابقات آغاز خواهد شد که طی آن، ساعت 11:00 بیمه تعاون در برابر بیمه کوثر و ساعت 12:00 بیمه دی در مقابل بیمه سرمد، به مصاف هم خواهند رفت.

لازم به ذکر است، این مسابقات که به میزبانی بیمه دی تا روز چهارم آذرماه ادامه خواهد داشت، به صورت زنده، از طریق سایت آنتن قابل مشاهده بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر، بازی‌ها را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.

https://www.anten.ir/futsal/59041

تصاویر
  • امروز در مرحله‌ نیمه‌ نهایی مسابقات فوتسال صنعت بیمه تیم دی به مصاف تیم بیمه سرمد می رود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا