نمایش خبر

تیم فوتسال بیمه دی دیدار رده بندی مسابقات فوتسال صنعت بیمه را برگزار می کند
 

تیم فوتسال بیمه دی دیدار رده بندی مسابقات فوتسال صنعت بیمه را برگزار می کند

در دهمین روز از مسابقات فوتسال صنعت بیمه، دو بازی برگزار شد و تیم‌های مراحل رده‌بندی و فینال این مسابقات مشخص شدند و تیم فوتسال بیمه دی دیدار رده بندی مسابقات فوتسال صنعت بیمه را برگزار می کند.
جمعه، 03 آذر 1402 | Article Rating

به گزارش توانگر نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ دو بازی از سری رقابت‌های فوتسال در چارچوب المپیاد ورزشی صنعت بیمه برگزار شد که طی آن، ابتدا دو تیم بیمه آسیا و بیمه کوثر به مصاف یکدیگر رفتند و در وقت قانونی، هریک با یک گُل زده، بازی را به تساوی بُردند. بدین ترتیب طی ضربات پنالتی، تیم آسیا موفق شد با به ثمر نشاندن ۴ گُل در برابر ۲ گُل تیم کوثر، میدان مسابقه را با پیروزی ترک نماید.
در دیدار دیگر امروز، دو تیم قدرتمند این دوره از بازی‌ها، یعنی بیمه دی و بیمه سرمد رو‌به‌روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی، با نتیجه‌ی ۵ بر ۱ به نفع بیمه سرمد به پایان رسید.
گفتنی است؛ صبح روز شنبه ۴ آذرماه، بازی رده‌بندی بین دو تیم کوثر و بیمه دی و دیدار نهایی میان سرمد و آسیا برگزار خواهد شد و در پایان دیدارها نیز، مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به انجام خواهد رسید که  به صورت زنده، از طریق سایت آنتن قابل مشاهده بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر، بازی‌ها و مراسم اختتامیه را به صورت آنلاین پیگیری نمایند.

تصاویر
  • تیم فوتسال بیمه دی دیدار رده بندی مسابقات فوتسال صنعت بیمه را برگزار می کند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
راه های ارتباطی

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، بین گلشن و جمالزاده، نبش خیابان یاسری، طبقه اول، واحد 1

  • بازگشت به بالا